Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Social Medeia (Ποιητικό Χρονογράφημα)



Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.
Είμαι ένας κοσμογυρισμένος άνθρωπος.
Είμαι ένας επιτυχημένος άνθρωπος.
Είμαι ένας όμορφος άνθρωπος.
Είμαι ένας ενδιαφέρον άνθρωπος.
Είμαι ένας δημοφιλής άνθρωπος.
Είμαι ένας περιζήτητος άνθρωπος.
Είμαι ένας δραστήριος άνθρωπος.
Είμαι ένας τέλειος άνθρωπος.
Έχω 4.500 φίλους.
Έχω καθημερινά, γύρω στα 100-200 likes, ανά post.
Έχω στο προφίλ μου πάνω από  3.000 φωτογραφίες.
Selfies κυρίως & κάποιες με άλλους.

Είμαστε όλοι ο άγνωστος Χ της εξίσωσης.
Πίσω από τα χαμόγελα της οδοντόπαστας, μια θλίψη.
Καλωδιωμένοι απ’ την ώρα που θα ξυπνήσουμε το πρωί
μέχρι τη στιγμή, που θα μας πάρει ο ύπνος.
Η επόμενη μέρα, στο ίδιο μοτίβο.
Με μάτια βαριά, εξαρτημένοι θαρρείς
απ’ τον τοίχο της δόξας μας
σαν να κρέμεται απ’ τη γνώμη τους, η ψυχική μας υγεία
ρωτάμε εναγωνίως αγνώστους
για την πορεία του στάτους μας. 
Τίποτα δεν συγκρίνεται με την ψηφιακή παντοκρατορία.
Η Άνοιξη μπορεί να περιμένει
υπάρχουν σοβαρότερες ειδήσεις
απ’ την άναρχη ανθοφορία των δρόμων.
Ώρες μοναξιάς, ντυμένες γιορτινά
ώστε να μοιάζουν παρέες.
Δεν θέλω να γυρίσω πίσω το χρόνο.
Μ’ αρέσουν οι ευκολίες της τεχνολογίας
αν και θα προτιμούσα, να ξαναγεννηθώ
μέσα από μια face to face αναμέτρηση
 πρωτόγονη κι απολίτιστη.

Είσαι ένας πλαστός άνθρωπος.
Είσαι ένας ρετουσαρισμένος άνθρωπος.
Είσαι ένας ανώριμος άνθρωπος.
Είσαι ένας ανασφαλής άνθρωπος.
Είσαι ένας μοναχικός άνθρωπος.
Είσαι ένας νάρκισσος.
Έχεις ελάχιστους, πραγματικούς φίλους
και καθόλου χρόνο για να τους συναντήσεις.
Έχεις κάνει focus στην ποσότητα των like
μα δεν νοιάζεσαι για τα κίνητρα, της εκάστοτε προτίμησης.
Έχεις στο προφίλ σου χιλιάδες φωτογραφίες
κάποιες απλώς, βαρέθηκες να τις σβήσεις.
Έχεις κουραστεί, μα δεν τολμάς, να επαναστατήσεις..
Αποφεύγεις να ρισκάρεις, ν' αγαπήσεις, να τσαλακωθείς
επί της ουσίας,  ν’ αγανακτήσεις.

 Η καθημερινότητα αλλάζει μ΄ αστραπιαίους ρυθμούς.
Ούτε σύγχρονοι ακριβώς, ούτε παλιομοδίτες
μονάχα αμήχανοι.
Αποφεύγουμε το παρόν
από φόβο μην ανακινήσουμε το παρελθόν.
Γενιές της μεταβατικής εποχής
λίγο ρετρό, κάπως δήθεν
με το ένα χέρι ανακατεύουμε 
στη χόβολη τον ελληνικό
με τ΄ άλλο αλλάζουμε εξώφυλλο
 στο επίπλαστο σύμπαν μας.
Ένας virtual κόσμος
σαν φουτουριστικό Λούνα Παρκ.
Η μόδα συναντά την αστρολογία
η ποίηση το ποδόσφαιρο
ο Πάνος την Ευαγγελία, ο πολιτισμός την καφρίλα.
Μετά γυρνάνε όλα, πίσω στο τίποτα.

Είμαστε νοήμονες άνθρωποι.
Είμαστε εφευρετικοί.
Είμαστε εγκλωβισμένοι.
Είμαστε παροπλισμένοι.
Είμαστε κουρασμένοι άνθρωποι.
Είμαστε καταπιεσμένοι.
Είμαστε άπληστοι.
Είμαστε ανικανοποίητοι.
Είμαστε εγωιστές.
Είμαστε μνησίκακοι.
Είμαστε προκατειλημμένοι.
Έχουμε χιλιάδες προβλήματα.
Έχουμε αναρίθμητα ερωτηματικά.
Έχουμε πάντα κρυμμένη στις τσέπες
την παιδική μας ηλικία.
Είμαστε γνήσια τέκνα των Social Medeia.
Όποτε θελήσουν, θα μας σκοτώσουν.
Ίσως προλάβουμε, ένα ατόφιο χαμόγελο
πριν χαθούμε στη λήθη
εκτάκτως, να πανηγυρίσουμε...


"ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ"  

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: 
https://www.facebook.com/efthimisphotography?fref=ts










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου